De Brink brengt je verder

De Brink is een school met een open karakter. Wij geloven dat kinderen van nature de motivatie voelen om zich te ontwikkelen en te leren. Naast basisvakken rekenen, (begrijpend) lezen en taal, staat het leren omgaan met elkaar en het bevorderen van de zelfstandigheid centraal. Het woord 'samen' is hierbij een kernbegrip. Samen betekent voor de Brink samenwerking tussen leerlingen, ouders en leerkrachten.

Missie en visie Op onze school staan de waarden verbinding, ontwikkelen en zelfstandigheid centraal. Lees hier hoe we daar invulling aan geven.
Verder lezen

Ons onderwijs We bieden op onze school een veilige en persoonlijke leeromgeving, waarin we met onze unieke benadering en toewijding de groei en ontwikkeling van ieder kind ondersteunen.
Verder lezen

Ons team Maak kennis met het enthousiaste en gedreven team van De Brink, dat elke dag voor de leerlingen klaarstaat.
Verder lezen

Werken bij De Brink Benieuwd of er vacatures open staan of geïnteresseerd in een stage? Voor al deze informatie kun je terecht op de website van Dynamiek Scholengroep.
Verder lezen

Over Dynamiek Scholengroep Onze school is samen met andere Dynamiekbasisscholen uit de buurt onderdeel van Dynamiek Scholengroep. Dynamiek Scholengroep werkt vanuit onderwijsvernieuwing richting het best mogelijke én best passende onderwijs voor ieder kind.